Tips!

I väntan på att något nytt alster dyker upp här vill jag tipsa om två STORA grejer som pågår inom scrapvärlden!

****************************

Först SWEbloggens läsartävling! Du har en hel månad på dig att skapa en layout som innehåller följande fyra kriterier;

Följ Helenes skiss

OCH använd då dessa FYRA färger


OCH skriv text (rubrik + journaling) med FYRA olika typsnitt

OCH sätt en 4:a någonstans på din layout


Länka eller skicka in ditt bidrag och du kan vinna fantastiska priser från väldigt generösa sponsorer.

Tävlingen med all info hittar du här!

****************************

Sen har du den otroligt skojiga möjligheten att få bli DT-kompis med mig och de andra fina flickorna på Scrapgalen!



Det är ett himla roligt uppdrag vill jag lova! Världens bästa scrapmamma får du på köpet:)

Du kan läsa detaljerna inne på bloggen.


****************************

Till sist vill jag hylla solen:) Njut varje minut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0