Lite klet och kladd

Jag är inte så mycket för tekniker när jag scrappar. Klippa, riva och mista räcker gott tycker jag men några teknikalster har jag gjort för Scrapgalen.

Här har jag Alco Inkat en clearbakgrund. Plättlätt och kul




Dålig bild. En liten säckvävstavla med akrylfärg och massa gesso.




Och här har jag gjort eget "tygpapper" med sticky-back-canvas. Roligt men lite tidskrävande att göra med ett 12x12 ark. Det är rätt svårt att se effekten men om ni klickar på småbilderna får ni en liten känsla för strukturen.





//Cilla


Kommentarer
Postat av: Alex

Nä men heeeeeej! :-) Kul å ses igen! glad



Hjälp va grym du är på att kleta o kladda! Fantastiska layouter här inne! Jag har börjat testa mistar lite grand.. det är riktigt kul ju!



Ses snart igen! ;-)

2011-01-25 @ 09:31:52
URL: http://colorsofalex.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0