Kort, kort....

Eftersom inläggen på bloggen slutade komma i och med mina stora ambitioner på krönikor, ny design och blivande bloggstjärna tuffar jag istället på i de gamla trygga spåren. Jag visar helt enkelt upp ett alster då och då:)

Hittade några avfotade kort när jag tömde kamren, de kan jag visa nu:)

Jag gör sällan kort. Det blir sistaminuten-precis-innan-kalaset-kort oftast.

När den yngsta kusinen i klanen döptes hade jag faktiskt stora planer på kortet. Min kära vän Ullis hade stämplat upp underbart söta motiv åt mig och av någon anledning fick hon mig att lova att jag skulle färglägga motivet med distresser (!). Jag har bara gjort några taffliga försök tidigt i min "kortkarriär". Nu vart det ju så att tiden rusade så dagen innan dopet blev det till att ta fram ProMarker-pennorna ändå (tur att det var ett sött motiv;) ).



Nästa kort är nog lite mer jag, ingen motivmålning. Detta fick min "lilla" systerdotter på sin 30-årsdag



Det fanns lite annat smått och gott i kameran också så nu borde det inte ta så lång tid till nästa inlägg. Sen såg jag att de har CC på AlltOmScrap, det är kul=)


//Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0