Vi liftar

Vi som ingår i Scrapgalens designteam har fått en massa fina papper ur REAkategorin att skapa med av Petra. För att göra det lite roligare och mer utmanade kom kluriga Ullis på att vi ska lifta varandra.

Jag har liftat Christels finfina Miss Spooky. En "liten" Hansa bakom sina trummor när min yngsta svägerska (jag har ett helt gäng) tar studenten.


 


Sen måste bara visa en layout som visas under veckans highlights på SWE bloggen idag. Jag gjorde den till en utmaning där man uppmanades att använda det man hade liggandes framme på scrapbordet och dessutom få sin layout klar under 30 min. Jag kände att jag var tvungen att testa. Min skaparprocess går nämligen ut på att välja och pilla på saker några timmar, sedan flytta runt foton, papper o dekos några timmar, fästa allt under ett par timmar - däremellan måste jag vila och fundera lite = en layout på ett par tre dagar.

Denna kom alltså till på 27 min och allt som finns på låg på mitt bord (inkl fotot) =)


Bara att fästa bandet kring foto tog en kvart=) Jag hade inte ens tid till att edga kanterna så den känns lite platt... Jag fick bekräftat att jag är ingen snabbscrabbare, men kul var det!

Rubriken är väldigt familjintern just nu så jag har varit tvungen att skriva en förklaring till mig själv på baksidan;)

Kommentarer
Postat av: ulrika

Otroligt snygg LO du har fått till med så svåra papper!

Jag förstår att det tar tid när du scrappar för allt du gör blir ju perfekt! Kul att se vad du fick till på 30 min men jag ser skillnad när du har lagt ner 3 dagar.. Men man kan se att det är en Cilla-LO och du har fått dit dina fina detaljer! :)

2010-01-17 @ 09:59:39
URL: http://lofoto.blogspot.com/
Postat av: Lilo

Fina båda två!!! =) Hur hinner du skapa så mycket om en layout i vanliga fall tar tre dagar?? Du måste ha fler dygn per vecka än vad jag har. Själv scrappar jag ganska fort när jag väl kommer igång. Har oftast idéen i huvudet och så går det undan. ;)

2010-01-17 @ 11:28:26
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: LillBlomman

jag förstår vilken utmaning swe bloggen var, väl värd sin position!! Liften är suverän! Men snart är det dags för team Cilla/Ullis och skapa en heeeel dag! Då, då blir det toppen! Kramar!

2010-01-17 @ 19:03:52
Postat av: Helén

Väldigt fin LO! Känns fullkomlig i sin enkelhet!

2010-01-17 @ 19:54:01
URL: http://h-scrapbookingmyway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0