Söndag igen!?

Nu rusar verkligen tiden! Söndag innebär en ny härlig Allt om Scrap-bilaga. Idag kan du bland annat inspireras av kort med annorlunda vikningar och se hur flera DTsar har skapat med arabiska mönster. Vi välkomnar också en ny duktig designer till tidningen och så presenteras en designer lite närmare. Missa inte!

Här en layout som jag gjorde till en bilaga för några veckor sedan. Temat var då känslor och eftersom mina underbara döttrar gör mig lycklig scrappade jag om det.

 

På tagsen bakom fotot har jag skrivit ner några
rader om på vilket sätt de gör mig lycklig.



Om ett par veckor, i slutet av september, kommer ett nytt huvudnummer av tidningen! Hela teamet jobbar just nu för fullt med att skapa ett fantastiskt nummer. Vi har så roligt, det är verkligen ett underbart "gäng" att jobba med =)

Jag är nog en rätt lycklig människa för till förra huvudnumret bidrog jag med en layout som också handlar om lycka=)




Sen vill jag tacka för alla fina bidrag som börjar droppa in till min bloggpartyutmaning. Det är så härligt att se det ni skapar!

Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Klart att du är lycklig när du har så fina döttrar och är så sjukt grym på att scrappa! Du är ett lyckopiller! Kramizar!

2009-09-07 @ 18:06:22
Postat av: mathilde

MEN vad fina! Båda var helt underbara! Fotot på första bilden är ju jättefint!! Åh vilka snygga LOs du gör!!!

Kram

2009-09-09 @ 23:45:40
URL: http://vardagochtrams.blogspot.com
Postat av: sannaf

Underbart vackra layouter båda två och fantastiska foton!!!

2009-09-14 @ 21:11:24
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0