Träff o födelsedag

I helgen var jag på scrapträff i Enköping och det var så roligt=) Tjejerna som arrangerar hade gjort det fantastiskt! God mat, fika och full fart hela tiden med tävlingar och tipsrunda. Stor eloge till Johanna, Annelie och Ulrika som höll ihop allt och gjorde det möjligt för oss som var där att bara njuta och pyssla. Sen är det alltid så kul att träffa DT-kompisar + mamma från Scrapgalen.

Kan visa en layout jag fick till



Sen hade jag "turen" att fylla år på söndagen. Jag fick många härligheter från Scrapgalens DT/mamma och underbara kort som var gjorda bara till mig=)

 
Klicka på bilderna och avundas;)

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Underbara kort och lockande grejer....

Kram Aase

2009-09-23 @ 00:53:30
URL: http://angel60.blogspot.com
Postat av: LillBlomman

Den blev bara sååååå fin! Högra hörnet blev perfekt:)utan pluttar på, blink! Kramar!

2009-09-23 @ 20:46:44
Postat av: ulrika

Superläcker LO, jag gillar verkligen alla små detaljer som du har på dina LOs!

Ett försenat grattis på födelsedagen, vilka härliga presenter du fick! :)

2009-09-24 @ 09:42:23
URL: http://lofoto.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0