Skapat för Scrapgalen

Jag fick en bunt härliga MME-papper från Petra.

På denna var jag återhållsam med dekorationer. Jag har istället framhävt detaljer med Glossy och Crackle accent men det syns lite dåligt på mindre bra fotot.

Det är Fanny som tar emot de sista solstrålarna på "vår" klippa när dagen gryr i Thailand.


Knappraden har jag fått till efter jag inhämtat inspiration från min bloggkompis Alex =D

 


Sen kan jag bjuda på min presentationslayout som Petra hade i sin monter på Göteborgsmässan.


(Det står inte underutveckling utan under_utveckling;) )

Ni missar väl inte Scrapgalens finfina erbjudanden? In i butiken och kolla!

/Cilla


Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Tv underbara LO. Gillar verkligen fotot på den översta och hur du använt pappret som lätt kan bli svårt att använda då det är så vackert i sig.....

Har det också och tittar på det bara än så länge :) Presentations LO på dig själv är läcker då du cntrerat allt jätte snyggt upplägg tycker jag.

Må gott Kram Aase

2009-03-31 @ 19:02:24
URL: http://angel60.blogspot.com
Postat av: ScräpEmma

Helt underbara LOer!! Detaljerna, även de sparsamma på den övre, är helt fantastiska. Och som du trollat med alla papper...:)

Kram!!

2009-03-31 @ 21:02:46
URL: http://scrapemma.blogspot.com
Postat av: LillBlomman

Älskar din presentations lo!!!! Så fin!! Hoppas att du har det bra! Kramen!

2009-04-01 @ 22:31:05
Postat av: Alex

Tänkte just idag att det var alldeles för länge sedan jag kikade in hos dig! Men nu är du med på min bloglista så jag inte missar några uppdateringar! ;-)



Vad fin din lilla knapprad blev! Gillar din bättre än min, så jag fick lite inspiration tebax där med en gång :-) O detaljen med pärlor som hänger från knappen är verkligen underbar! Nä.. hela den LOn är fantastisk helt enkelt!

2009-04-02 @ 16:46:16
URL: http://alexkrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0