Lite stiltje i bloggen

Det lilla som händer i min hörna just nu kan jag inte visa här, än.

Jag passar på att visa ett par alster som tidigare varit publicerade "i" Allt Om Scrap-tidningen. Missa inte senaste söndagsbilagan! Där finns bl a en lockande utmaning för den som tycker om att skapa och inspirera andra;) Och glöm inte att kommentera - kommentarstävlingen pågår till 20 mars! Bästa butiken Scrapgalen sponsrar med vinsten.

Den första LOn är skapad kring misslyckade foton. Just dessa skulle säkert kastats vid nästa utrensning om vi inte haft denna utmaning på tidningen. Nu känns det riktigt roligt att ha kvar dessa foton och minnet av när barnens farbröder lärde dom lite skidtrix.




Och så en Jul LO där jag slösat med peel-offs och 3D-stickers.


(Färgerna är lite skumma, cardstocken är mer grön).

/Cilla


Kommentarer
Postat av: marit

Båda är superfina, men jag gillar nog den översta bäst ;-)



Ska rota fram en skiss och slänga upp hos mig nu, så kika in sen.



Kram

2009-02-22 @ 23:02:58
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0