Bazzill embossed

...har jag använt som bakgrund till layouten i förra inlägget. Det är inköpt hos Scraplagret. Jag verkar ha tömt hyllan med
de gröna men ett par vita med blommor finns kvar;) Jag uppmanar alla butiksinnehavare att ta in Bazzill embossed, finns i många färger och mönster.

Jag bjuder på en gammal layout som jag hittade i datorn eftersom jag måste ladda batterierna till kameran för att kunna fota lite nytt jag gjort. Här har  jag lekt lite med mist, crackel paint (inte vän med ännu), crackel accent (puss) och använt kontrastmaterial som kork och metall. Tyvärr var den svår att fota så man missar en del coola effekter;)



 

Sen har jag fått ett underbart KAOS-kort från bästa Ulrika som också inspirerar mig mycket! Det värmer verkligen och jag blir så glad, tacksam och rörd=)


Lånar bild från Ulrikas blogg och hoppas att det är OK=)

Mina nominerade återkommer jag till. Nu börjar jag få ordning (hmm) i mitt nya rum så att jag kan börja scrappa och göra KAOSar på allvar.

Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Wow! Hur kan denna legat i datorn! Ursnygg! Jag tänkte komma över min misstänksamhet genom att köpa fler Crackle paint (beställt några till:))

Gillar också accenten! Viggos skor är scrappade och blev skitful! har inte ens visat den på bloggen! det roliga var att när Anders fick syn på den tokgillade HAN den:) Kramar!

2009-08-01 @ 17:41:49
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0