Dåligt med uppdateringar här!

Det finns inte så mycket att uppdatera med eftersom det STORA hemliga projektet på AoS gör att jag inte kan visa något av det lilla jag skapat den senaste tiden. Bjuder på en liten tjuvkik ialla fall.



Det är verkligen någonting att se fram emot kan jag lova! Och snart är det dags!

Sen har jag skapat för Pysselparadiset=D

DT + gästDTs fick en påse med härliga knappar att göra något med. Det var en utmaning för mig. Har nämligen jättesvårt att få med knappar, trots att jag tycker det är jättefint, på mina alster. Jag börjar alltid entusiastiskt att ta fram en hög men dom ligger av någon anledning alltid kvar på scrapbordet när jag är klar. Hur som, detta kort fick jag till (och kul var det).



Gå gärna in i Pysselparadisets blogg och se vad fint de andra tjejerna gjort!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jätteläckert kort! Är bladen också knappar?

2008-10-14 @ 08:29:52
URL: http://cissiscrap.blogg.se/
Postat av: Tette

Vilket super fint kort du har gjort!

2008-10-14 @ 20:24:03
URL: http://ogonblicken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0