Cybercrop på Scrappiz under påsken

För att träna på de olika bloggfunktionerna så ska jag försöka länka in de bidrag jag gjorde under croppen.

Först en LO som gjordes till kategorin svartvitt. Den föreställer K när han första gången provade på vad vi "vanliga människor" kallar för dancemania i hans värld heter det visst dance dance revolution (DDR). Hur som - idag, 5 år senare, är han regerande Europamästare.
image1

Vidare gjorde jag ett kort som skulle vara så gult som möjligt, och gult blev det!

image2

Till färginspirationen så blev det ett kort på min kusin när hon gifte sig + tärnorna (och ja, jag är en trots min ålder och halvvuxna barn). Jag hade hela LOn i huvudet, när jag sedan skulle avsluta med att gnugga på den härliga kopparhamblyn så var den gammal och torr och fäste inte alls. Jag klistrade och hade glace på. Resultatet blev lite ruffigare än jag tänkt, det behövdes några minuters djupandning å så lärde jag mig att leva med det med. Den var inte lätt att fota dock.
image3

Och till sist 3D-utmaningen där jag bidrog med mina vackra döttrar. Mycket kommer från ett av Skaparlustens härliga månadspaket (mars).

image4


Nu ska jag bara trycka spara och publicera och se om det funkar......

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för komentaren..

Hur snygga layoter som helst juh =).

2008-07-07 @ 16:28:48
URL: http://sassa-sara92.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0