De som göms i snö....

Hittade ett gäng undangömda halvfärdiga layouter. Eftersom jag försöker Feng Shuiar i resten av mitt hem tyckte jag att det var bäst att göra dem klara . Jag hade säkert en helt annan plan för dem när jag de påbörjades för något halvår sedan men nu är de  ialla fall färdiga och ger förhoppningsvis plats för stangerad kreativitet att blomma:)

Denna skulle egentligen ha varit ett inspirationsalster för Scrapgalens septemberutmaning.....




Stänk från poolen.


Det är så roligt med återupptäckter i gömmorna. Här några gamla hederliga boksstävspärlor:)


Mitt ute på Ålands hav under Scrapgalenkryssningne började jag med denna layout på LillTova.



Två saker önskar jag just nu: En bra kamera och bra fotoväder!

/Cilla

Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Ja se där, härligt att bli färdig med liggande saker! Fast jag får väl erkänna att jag aldrig haft ngn halvfärdig:) Gör alltid klart innan jag gör nästa;) Kramar!

2011-02-18 @ 20:13:14
Postat av: Alex

Det var starkt av dig att orka avsluta de layouterna! :-) O fina blev dem!!! Vet du, jag har också såna bokstavspärlor liggandes :-D Kanske ska ta o damma av dem jag med... de var ju rätt söta ju...



Hoppas du har en fin helg!

2011-02-19 @ 13:07:22
URL: http://colorsofalex.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0