Utlottning hos Scrapgalen

Idag är det National Scrapbooking Day i USA och det uppmärksammas även i Scrapgalens inspirationsblogg! Kila in dit och var med på en utlottning av papper och dekorationer från Little Yellow Bicycle "Fresh Print Clothesline". Jättefina grejer=)

Här har jag använt den serien på en layout som ingick i en utmaning som Petra gav oss i designteamet. Skapa med många foton. Inte lätt tycker jag, men kul=)



Sen hoppas jag att vi ses på höstens stora scraphändelse som Scrapgalen anordnar! Det blir skoj!!


Kommentarer
Postat av: ScrapMyran

Du lyckades verkligen jättebra med att få till det med många kort! Gillar färgkombinationen oranget och blått också, är lite inne på det själv faktiskt =) TAck för dina gulliga kommentarer hos mig, såg du att jag inpirerades av dig till LOn som jag har med i blogpartyt? Superkul om du vill haka på den utmaningen! Kommer inte till träffen den 8:e eftersom jag fick min operation tidigare men jag kommer att tänka på er och avundas - vem vet, jag kanske trotsar mitt tillstånd och dyker upp en stund i alla fall...

2010-05-01 @ 15:43:01
URL: http://httpp://scrapmyran.blogspot.com
Postat av: Linda Gyllklint

Superfin LO!

Jag tycker också att det är knepigt med många kort men det blir ju så bra när du gör det ju! =)

När får man se din "fusk"LO då? ;)



Kram!

2010-05-01 @ 18:52:44
URL: http://lindagyllklint.blogspot.com/
Postat av: LillBlomman

Ja, den här är verkligen fin och nu kan du inte skylla på att du bara kan scrappa med ett foto:) Kramar!

2010-05-03 @ 11:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0