Skaparglädje....

....eller hur man får ett rörigt foto att se ännu rörigare ut Laughing Denna layout är gjord till en utmaning som Brunsons har där man ska skapa av sitt spill. 9 olika spillpapper blev det och så gjorde jag ett par blommor á la Essmo.


(layouten är inte så sned och vind i verkligheten)


Blomma á la Essmo

Sen har jag inte visat det underbara KAOS-kortet jag fick av söta Marit! Titta vad fint!



Jag blev så otroligt glad när jag fick det! Puss Marit.

Jag ska sätta mig ner och göra kort för att KAOSa vidare någon dag. Just nu har jag inte så mycket tid att pyssla och när jag väl har tid så har jag några roliga "måsten" som ska prioriteras. Men det kan jag inte visa här, än i alla fall.

Så vill jag reklama för något roligt. Little Yellow House Kit - Ett nyöppnat litet företag som säljer roliga, prisvärda och spännande scrapkit. På måndag kommer mitt första paket därifrån Very Happy Bums in och titta på månadens finfina kit (slutsålt) och passa på att beställa nästa kit, som jag tror kommer någon gång i mitten av oktober.


Och slutligen! Scrolla ner till mitt bloggpartyinlägg och titta på alla fina bidrag som kommit in hittills, 13 stycken! Jätteroligt att så många vill vara med! Tack eller vad man säger Very Happy

Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Men Cilla! Har du sprrrrrayat! Coolt! Fint med alla ytte pytte remsorna! Gissar att du har mycket spill:) Håller tummarna att du vinner! Kramar och ses snart:)

2009-09-13 @ 19:37:41
Postat av: sannaf

Vilken ursnygg layout. Urfina blommor och fjärilar!!!

2009-09-14 @ 21:10:26
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0