Diverse

Här är det långt mellan inläggen! Lägger upp lite för att visa att jag faktiskt gör någonting;)

Först ett par layouter jag gjorde förra helgen då min syster och en kompis var här och scrappade. Alla foton man har är ju inte direkt några mästerverk men man vill gärna ha dom scrappade ändå. Här är då Tova håller Fanny alldeles själv första gången. Fanny är fem dagar och Tova 1 1/2 år.



Sen gav jag mig på att testa mina nya Heidi Swapp-masker som jag inhandlade på Scrapgalens höstträff för ett par veckor sedan. Helene demade och gav inspiration. Övning ger väl färdighet och man blir nog lite modigare med tiden. Men som första försök att skapa effekt och bakgrund med ink, masker, mist och stämplar är jag rätt nöjd=)



Närbilder på mina älskade limegröna rosor och maskningen.
 

Och till sist en radda med julstämning som jag skapat till Scrapgalen=) Min DT-syster Ullis utmanade oss andra att använda endast ett mönstrat papper (cardstock och dekos fick vi lägga till) och få ut så mycket som möjligt av det.  







Ni missar väl inte alla härliga nyheter som strömmar in till Scrapgalen? Bloggen fylls på dagligen av inspiration från designteamet och så har vi en liten halloweenutmaning på gång=)

Kommentarer
Postat av: marit

Hej goding!



Allt är bra, har just kommit hem från Inkdido så jag är fullastad ;-)



Underbara saker du skapat!!



Kram!!

2009-10-17 @ 18:02:26
URL: http://maritsblog.wordpress.com
Postat av: JennyB

Wow, vilken snygg maskning!!!!



Vilka underbara julalster du gjort. Helt fantastiska! Älskar dina jultags, speciellt den med de vita nålarna.

2009-10-17 @ 21:43:51
URL: http://medhjartat.blogg.se/
Postat av: Cath.

Å, så fina LOer! Gillar verkligen att du scrappar gamla kort, det ger mig inspiration eftersom det ju är såna jag har högvis av... Och dina julalster är helt underbara! Du fick ut mucket fint med ett papper! Tändsticksasken var sååå snygg. Och ja vad kul att vi ses på lördag!

KRAM!

2009-10-18 @ 11:08:52
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: LillBlomman

Ha, ha jag undrade just! Kanonfina saker!!! Särskilt den gröna!!!! Wow!!!! Julsakerna är såååå fina! Du har ju min adress, blink!



Snart dax att ses! Kramar!

2009-10-19 @ 08:06:17
Postat av: Nicola

Vad mycket snyggt! gillar verkligen den som går i grönt och dina julalster!

2009-10-21 @ 20:22:38
URL: http://www.minpyssligasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0