Gamla "godingar"

Min dator och Scrappiz server kraschade samtidigt. Eftersom jag är väldigt dålig på att ta backup innebar det att alla mina inscannade och fotade LOsar och kort gick förlorade. Nu har jag fotat om lite layouter (med min sk*tkamera) så här kommer en salig blandning av gamla alster. Tyvärr har jag skickat iväg alla korten så de får leva kvar i mitt minne....

Först min prins som gör mig glad varje dag.




Min äldsta dotter genom åren.




Denna tog lite emot att göra, Hammarbyare som jag är.




Yngsta dottern får  bidra med sin 1årsdag för 14 år sedan.




Nu ska jag försöka sätta mig och skapa lite nytt. Det finns ju ett gäng utmaningar från bloggpartyt att ta tag i.


Kommentarer
Postat av: ulrika_m

Jösses vad du är duktig! Vilken hel skrälldus med underbara layouter! :) (Diesel-LO:n är verkligen BÄST!)

2008-07-01 @ 23:20:06
URL: http://macgregor.webblogg.se/scrap

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0