Grattis Pappa!

Idag blir min pappa 75 härliga år=)

Det är svårt att göra kort till en man i övre medelåldern tycker jag. Sen när min syster tyckte att "standardmått" inte är roligt blev det än svårare. Till sist fick jag ihop ett kort som jag känner mig nöjd med. Det mäter 30cm på höjden och 15cm på bredden (avancerad kortvikning;) ), lite svårt att få till proportionerna var det allt.



Anledningen till dålig uppdatering i bloggen är att från ena dagen till andra (nästan) bestämde vi oss för att det var dags att flytta. Så nu är ruljansen igång! Fotografering av huset är gjort och visningar inplanerade vilket innebär att mina scrapsaker åker i skytteltrafik upp och ner i flyttkartonger. Bara de viktigaste alsterna blir gjorda, som denna till Scrapgalen. Det var så passande att jag fick My Little Shoebox - Flying High med hus och grejer i mitt senaste DT-paket.





Kommentarer
Postat av: Lilo

Vart ska du flytta nu då? Du är så tråkig! Jag kan slå vad om att det inte är i mitt område... du larvar runt där i Norrland igen va?? ;)

Kortet är jättefint!!! Och layouten! =)

2010-04-20 @ 18:08:00
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: MiaKL

Vilket snyggt kort, jättehärliga färger. Och LOn var oxå väldigt snygg, ska spara det mentalt i minnet för att ha som inspiration för en LO.

2010-04-20 @ 22:27:10
URL: http://www.scrapbymiakl.blogspot.com
Postat av: LillBlomman

Men du har ju gjort värsta superfina kortet! Och i ett ovanligt format också, imponerad!!! Och så har du en sådan fin Nejlika med! Vet du, jag har hittat ett ställe där de säljs igen:) Kramar!

2010-04-21 @ 10:23:36
Postat av: Christina

Shit vilken snyggt kort!!!! Superfina färger! Tack för din fina kommentar hos mig! Liftvarning på kortet och tack för inspirationen.

Gillar även layouten supermycket.

2010-04-21 @ 21:27:09
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com
Postat av: Linda Gyllklint

Jättefint kort och LOn är ju super!

Vi är i samma sits som er bara det att vi har tänkt flytta i över ett år och nu när det börjar bli dags så börjar vi typ ångra oss för att vi tycker om vår nuvarande lägenhet så mycket... =S



Kram!

2010-04-24 @ 20:57:31
URL: http://lindagyllklint.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0