Skapat på träffen

I helgen var jag på Handarbetas scrapträff. Sååå härligt och så roligt att få lite ansikten på namn som man stött på inom internetscrapvärlden=) Jag hade den stora turen att vinna ett presentkort på en lott! Sen var jag med i en skapartävling också, det gick inte lika bra;) Reglerna var att man skulle använda 1 foto/motiv, 2 typsnitt, 3 mönstrade papper, 4 band/spets, 5 blommor och 6 metallgrejer.

Min blev såhär (fast lite rakare i verkligheten):


Köpte bla dessa söta metallblad för mitt pris och bandet kommer från presentkortet:)


Ni glömmer väl inte att skapa till Allt om Scraps roliga utmaningar?

Kommentarer
Postat av: Nicola

Oj så fin den är!Snyggt med de blåa dekorationerna och de fina banden!

2009-10-27 @ 21:51:20
URL: http://www.minpyssligasida.blogspot.com
Postat av: LillBlomman

Jaaaa, den är jättefin! Och så skoj att du använde bandet från presentkortet! Tack för idag! Supermysigt, måste vi göra om! Kramar!

2009-10-28 @ 20:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0