Scrapgalningar

Igår var jag på Söder och lunchade, shoppade och fikade med mina scrapgalningar till vänner - Petra, Ullis, Ulrika och Helene (+sötis Aston). Jag hade så trevligt och jag tycker så jättemycket om dom. Det är ju ingen garanti att man gillar sina designkollegor så jag har verkligen haft tur. Synd bara att Christel och Nettan bor så långt bort att vi inte kan träffas så ofta, men på julmyset kommer vi att ses=)

Petra har massor med både juliga och ojuliga saker i butiken och just nu ett återbäringserbjudande. Väl värt ett besök alltså.

Jag har skapat lite från butikens utbud. Först Webster's Winter's Wings.



 


Ett par enkla julkort av Graphic 45. Die cuts är perfekt alternativ till målade motiv=)






Så vill jag påminna om Allt om Scraps stora födelsedagsfirande! Alla tävlingar hittar du i bloggtidningen, t ex det finfina bloggcandyt.



...och min ledtråd i blogghoppen hittar du här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0