Höstpyssel

Igår var jag i Bålsta och scrappade hela dagen=) Fantastisk roligt, som alltid! Petra (Scrapgalen) höll i träffen och hon har en förmåga att göra det så trevligt, alltifrån mat o fika till lokal var toppen. Jag har ju gett upp jagandet på x antal layouter man scrappar under en träff och är bara där för att ha kul! Men jag kan ju nämna att jag gjorde 2, en har jag inte bestämt om den är klar ännu;) Denna gång hade jag min kära syster med mig också. En bild på oss två i scrappartagen. (Bild lånad från Scrapgalens inspirationsblogg, foto Ulrika)



Och så layouten (sne och vind) som jag anser vara klar. Har försökt att göra den lite höstinspirerad då mina bara ben på fotot förvillar så att man inte förstår att vi pausar från svampplockande.



 
Detaljbilder (klicka om du vill se dom större) på härlig overlay och det underbara svampbandet som jag fick med i senaste kitpaketet från Little Yellow House.

På onsdag kommer ett nytt nummer av Allt Om Scrap ut, både som blogg och pdf. Det är ett fullspäckat nummer som är höstinspirerat men också en massa annat roligt - lite gäst-DT, lite färg, lite sponsrade alster. Men redan idag kan ni njuta av söndagsbilagan här.

Nu är det bara någon timme kvar på bloggpartyt=) Jag har fåt in 30 bidrag (hittills)!!! Så himla roligt. Det kommer att bli knepigt att utse en vinnare. Jag måste blöta och stöta med familj och vänner ett par dagar så på tisdag kommer jag att presentera vinnarna=)

Ha en fin vecka!

Kommentarer
Postat av: ulrika

Vilken läcker LO!

Så snyggt med det svampbandet, det passar ju perfekt här!

2009-10-05 @ 12:59:46
URL: http://lofoto.blogspot.com/
Postat av: Lilo

Jag har utmanat dig i min blogg! =) Dessutom tittar jag på dig på TV varje söndag. Du är med i Topmodel! Konstigt, men sant!

2009-10-05 @ 22:58:22
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0