Lite hit och dit

Idag fick jag ett fantastiskt scrappaket som vinst när jag vann Scraphusets novemberskiss med den här layouten. Jag är faktiskt helt betagen, det innehöll mååånga fina papper, cardstock och dekosar. Jag hade inte ett enda papper sedan tidigare (o det är ovanligtWink) och allt i paketet skulle jag lätt ha valt själv på en shoppingrunda. Tusen tack Scraphuset!!

Sen kan jag bjuda på en av layouterna jag gjorde på julmyset hos Scrapgalen. (Ullis, den rosa "fluff-layouten" kommer också att fotas och visasWink )




Och sen har jag fått en award från min "bloggkompis" Ulrika! Jag blev verkligen rörd till tårar och lite rosa på kinderna för den fina motiveringen.


Cilla är en av mina stora favoritscrappare! Hon har en helt otrolig känsla för harmoniska färger och detaljer som gör att man kan se på hennes LOer läänge och upptäcka något nytt hela tiden!

Tack Ulrika! Du vet att du inspirerar mig också!

Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Åh vad skoj att få paket!!! Skepp o hoj är kanonfin! Ser fram emot fluffet också:)Tack för igår, alltid lika mysigt att ses! Kramar!

2009-12-10 @ 17:35:33
Postat av: Nicola

Vilken underbar färgkombination! Gillar verkligen hur du har dekorerat tagen! Wellpapp bokstäverna hittade jag hos Designat.

Kram!

2009-12-10 @ 21:01:43
URL: http://www.minpyssligasida.blogspot.com
Postat av: Cissi

Superfin! GRATTIS till vinsten, alltid kul med överaskningspaket! :D

2009-12-11 @ 08:40:08
URL: http://cissiscrap.blogg.se/
Postat av: ulrika

Ett stort grattis till vinsten!

Vilken härlig färgkombination och så snyggt med det rivna pappret!

2009-12-12 @ 17:22:19
URL: http://lofoto.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0