Ditt och datt

Igår fyllde världens bästa sambo år (min)! Ett kort blev det.


Har också scrappat mina "styvsöner" när dom var riktigt små. Söta är dom fortfarande men sisådär 20 år äldre. Vi är helt plötsligt jämngamla;)



 

Imorgon ska jag fara ända till Enköping på scrapträff! Det ska bli så roligt =D Petra är där och ett par från Scrapgalens DT + ett 30-tal andra.

Ni har väl inte missat att Scrapgalen tar emot förbeställningar på Martha Stewarts Edger Punches? Till och med söndag kan ni förbeställa!

/Cilla

Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Nämen ett kort?! Supersnyggt! Och urfin lo i fina färger, gillar särskilt blomman! Ses snart!

2009-05-24 @ 18:19:32
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: Emma

Så snyggt kort!! Och LOn oxå...är helt matt efter titten hos dig...så mycket snyggt!!

Hm...jag tror jag oxå hade ett blogginlägg om "ditt och datt", igår...s



Må gott!!



Kramarna!!

2009-06-02 @ 21:22:56
URL: http://scrapemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0