Söndag, vilket innebär...

...en ny härlig Söndagsbilaga av Allt Om Scrap-tidningen. Än finns tid kvar att söka till det härliga Designteamet på tidningen. Enligt mig ett kul, utvecklande, inspirerande och alldeles underbart uppdrag. Om detaljerna kring hur du söker kan du läsa här.

Här ett alster jag gjort till en tidigare bilaga som handlade om jobb. Den handlar om mitt val att välja bort jobb för ett tag för att hitta det jag är ämnad för;).



Igår var jag och några andra ur Scrapgalens designteam hemma hos superbästa Petra. Det var sååå kul att träffa de andra på riktigt och kika på alla härliga saker i butiken.Tack för en underbar dag, jag ser verkligen fram emot nästa!

/Cilla

Kommentarer
Postat av: Petra

Tack själv! :-) Det var såååå roligt att få ha er här!



Vilken underbar lo du har gjort, sitter här och detaljstuderar....



Stor kram

2009-03-01 @ 22:06:01
Postat av: Lotta

Shit...vilken LO!!!! Grymt läcker...

2009-03-02 @ 21:35:35
URL: http://www.scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: eyovine/Maja

Fantastisk LO!!! Hur bär du dig åt med att klippa såååå fint!! Jag får aldrig till det med min brutalmotorik =D



Kramiz

2009-03-05 @ 08:50:25
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0