Sommarlov!!

Igår gjorde jag min sluttenta för den här terminen. Skriftligt, muntligt och analysdiskussioner - det gick bra, så nu är jag skolledig i 11 veckor. Underbart!

Tänk att ett kort kan göra en så glad. Idag fick jag detta tillsammans med en RAK i brevlådan av allra käraste Ullis (LillBlomman).



Tack Ullis, jag blev så glad! Fanny sa -"Men mamma du gråter ju". Så blir det när man får ett så fint kort, med fina ord och så genomtänkt RAK. Nu återstår det att se om jag "vågar" använda mina nya fina gröna minibokstäver eller om dom får stå på hedersplats tillsammans med kortet=D

Jag har skapat lite själv också. En layout till Hobbyhusets skisstävling. Man skulle använda spets/band, wellpapp och minirosor. 




Ni har väl inte missat Scrapgalens enorma bloggcandy? Sluttid 30/6 kl 12:00. Du kan läsa mer om det genom att klicka på bilden.



/Cilla

Kommentarer
Postat av: eyovine

Hehe, vad lustigt Cilla =D... nä min lo är inte efter någon skiss och inte till någon tävling... men jag hade onekligen kunnat skicka in den =).. var in nu och kikade =D.. Din Lo var jättefin... och nog hade vi likheter alltid!!



trevlig helg!



Kram Maja

2009-06-12 @ 22:12:33
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com
Postat av: LillBlomman

Vad söt du är, här sitter jag och snyftar över att du blev så glad! Vi följs åt i tävlingarna ser jag! Din var väldans fin, denna också! Min är grön, fast har inte fotat ännu:) Kramen!

2009-06-12 @ 22:32:17
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: Cattis

Vilken Underbar layout du har gjort till den här tävlingen!! Gillar verkligen blomhörnet!! ♥

Har också gjort till denna tävlingen, den finns i min blogg nu.



Kram/Cattis

2009-06-13 @ 10:24:50
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0