Blä....

Inget blir som jag tänkt mig just nu. Det avspeglar sig även i scrappandet märker jag, allt blir liksom bara fel och fult. Här några alster som jag verkligen värkt fram de sista dagarna.

Först ett grattiskort till min kära DT-kollega Christel som fyllde år igår.



Sen hoppade jag på en materialutmaning hos MiMa's Scrapbooking. Man skulle ha med spets, brads, punchiella, 3 mönstrade papper, 1 cardstock, inget vitt och KNAPPAR. Jag KAN INTE använda knappar, jag vill - men kan inte. Hela "skaparprocessen" låser sig när knappar är involverade. Så, såhär blev resultatet......



Och slutligen en tolkning av en av Lily/Maries underbara skisser.


 
Älskar vellum!

Nu ska jag gå och Fen Shuia lite, så kanske jag mår lite bättre;)

/Cilla


Kommentarer
Postat av: marit

Ååå allt är alldeles underbart!





Gillar mest den med gröna Crate-papperet =)

Plankvarning för jag har inte lyckats använda det än ;-)

2009-06-16 @ 16:22:04
URL: http://scraphornan.ning.com
Postat av: LillBlomman

Men åhh vilken söt Cilla!!! Att det inte blir som du vill syns inte:) Ursnyggt alltihopa!!! Och kortet var ljuvligt!

2009-06-16 @ 17:44:09
Postat av: ulrika

Ja där ser man hur olika man kan tycka.. Jag såg din LO på MiMas och tänkte: Wow, den kommer att vinna, här har jag ingen chans! :) Den har ju bara så mycket fina detaljer!

Helt underbar den andra LOn och kortet också! :) Så vacker den vellum blomman.

2009-06-16 @ 18:01:48
URL: http://lofoto.blogspot.com/
Postat av: Ann-Louise

Men herregud det är ju jättefint! Varför e du inte nöjd?

Du är en stor inspirationskälla och jag är glad att jag hittade din blogg (eller hittade du min??) :)

Har lagt dig i mina favoriter på min blogg så jag lätt skall kunna hitta dig!

Kram Ann-Louise

2009-06-16 @ 19:06:26
URL: http://www.alab-snorochglamour.blogspot.com
Postat av: Christel

Jag blev jätteglad för kortet!!! TACK! och tack för presenten! Tycker som de andra att du som alltid gör superfina alster! Ska kika runt lite på din blogg och se vad jag kan stoppa ner i ditt lilla paket som du ska få att skapa med på vår sommarscrap ;)

2009-06-17 @ 11:21:54
URL: http://christelscrappar.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag är mållös...vilka underbara alster!! "Morgontrötta" är bara...underbar. Den vackraste LO jag sett på länge...så "enkel", men samtidigt absolut inte...



Och att inte få till det pga annat runt omkring, känner jag alltför väl igen :(

Det är inte mycket som går min väg just nu, frustrationen är hööööög.



Nåväl...tittar in på min rast (jobb hela helgen) för att önska dig en riktigt härlig midsommar!!



Kramar!!

2009-06-19 @ 14:40:16
URL: http://scrapemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0