Bloggcandy och kaos

LillBlomman har bloggat i 2 år och det firar hon med att lotta ut ett härligt bloggcandy. Se bara...



För ett tag sedan fick jag ett underbart KAOS-kort från denna generösa LillBlomma. Sådan ära! Jag blev jättejätteglad och rörd. Nu ska jag fundera på vilka och skapa till de 3 scrappare som inspirerar mig på ett eller annat sätt. Det finns ju otroligt många kreativa och trevliga människor där ute som ger mig mycket. Jag får helt enkelt återkomma=)

Mitt fina KAOS-kort från Ullis.


Detta blev ett litet hyllningsinlägg till Ullis, men det är hon väl värd;)

Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Tack! Vad söt du är!! Den blev kanon din blåa lo! Men är du inte grön längre? Kramar!

2009-07-11 @ 19:39:38
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0